Akal menidakkan,tapi hati mengiyakan..Itulah realiti,terima dan hadapinya...

Rahmat Ujian...

Allah itu SATU..apa yang terjadi pada kau juga akan berlaku pada aku...sama atau tidak sahaja ujian diberikanNya kepada aku...kau diuji sekarang kerana Dia sayangkan kau...Dia tahu kau mampu hadapinya..berada disisi keluarga tercinta boleh menguatkan diri kau...jangan sedih,,hampa,,putus asa...teruskan usaha,minta padaNya agar dithabatkan pendirian diri,tabah mengharunginya walau apa yang terjadi nanti..

aku disini hanya mendoakan kau agar mendapat kejayaan dalam apa jua yang kau inginkan...jatuh bangun itu adat hidup..jangan kau biarkan diri kau selamanya jatuh,hidup perlukan pembaharuan,ingat!! Allah tidak akan mengubah nasib seseorang melainkan dirinya sendiri yang ingin berubah..aku tau kau mampu lakukan..do your best my friend!!!!!
aku sayang kau..jangan sedih eh...kau tulis kesedihan dipasir biar ia disapu ombak..biarkan ia berlalu pergi selama-lamanya(aku bagi ayat hyperbola ni untuk kau jer


sekali kau sudah melangkah,teruskan jangan menoleh kebelakang semula



jaga diri baik-baik












No comments:

Post a Comment